kövess a twitteren!

ötkilós

Egy 1969-es Fiat 500-as újjászületése és egyéb dolgok.

Friss topikok

  • GrandeChino20: Szia, mi lett az autóval? Megvan még? Újul? (2022.06.20. 17:43) This is a beginning of ...
  • petrol pet: Kedves történet. A zöld gép nagy klasszikus, ez a képen szereplő épp az én példányom. Ennek is jó ... (2016.11.09. 15:47) A pedállal hajtott autó esete
  • SuperBKV: Hát igen a new generation elég jó, mivel nincs benne koffein, nincs az a kesernyés utóíz. (2013.03.23. 20:36) A test kerozinja avagy a nagy energiaital teszt!
  • Zasztis: Szia! Először is gratulálok a kis 500-ashoz! Érdeklődnék, hogy a visszapillantó tükör pontosan mel... (2010.03.10. 17:49) A mázli faktor!
  • sz_: Megkóstoltam a Cserpes áfonyás joghurtját, de nem voltam elájulva tőle. Nálam továbbra is a Landli... (2009.11.03. 22:19) A földi lét örömei

Silver arrow

2009.03.11. 23:12 - Luigicar

Címkék: homokfújás silver arrow billinger barna

Most hétvégére jósorsom úgy hozta, hogy elhúzok az "hülye angolok" földjére, nevezetesen Londonba. Ezért, mivel a kis ötkilós levedlette festék ruháját, és holnap elkerül a fényezőhöz, aki egy alapozó réteggel látja el őt, gondoltam utazás előtt összefogalolom, hogy hol is tart a projekt.

Nos, mint mondottam volt, a festék és minden egyéb szutyok, eltávozott az ő kicsike kis testéről, és maradt a pőre vas. Így fémtisztán egyébként, ha hunyorítok és félhomáj van, guggolásból hirtelen felállva és ránézve, na szóval ekkor kicsit, de tényleg csak csöppet hasonlít a legendás silver arrow-ra. Eme műveletet egyébiránt a Matt-Fény GMK végezte rajta, korrektek voltak, ajánlom őket. (Az eleje, és még néhány rész, azért maradt festékes, mert cserélve lesznek, de mindjárt kitérek erre is) Nos, a főnök elmondása szerint ott álltában többen tettek neki vételi ajánlatot a kishátizsákra, ami azért nem olyan rossz jel. Első blikkre egy részt találtam, ami biza elfogyott az eltelt 40 év alatt. Nevezetesen a hátsó ablakkeret alját. Ott is egy minimális méretben. Eme szépségtapasz eltüntetése már Billinger Barna feladata lesz.
 

Máshol nincs lényegi korrozió. Pedig állítólag ők is kezeltek már olyan autót, ami elfogyott a beavatkozás végére. Mázlim van. Ma megjött ausztriából egy belső homlokfal is, így az elejéhez szinte minden beszerzésre került.

No, akkor jöjjön egy rövid short list, kik is nem jutottak tovább:

- első homlokfal (nem homológ, más évjárathoz tartozik, csere)
- első belső homlokfal
- jobb első külső dob
- jobb és bal belső dob (még1x thx BeZiL!)
- jobb oldali küszöb
- jobb első sárvédő

És akiknél még rezeg a léc:
- jobb és balodali hátsó sárvédő (már javítva voltak, valszeg. csere)
- padlólemezek (szintén)
- esetleg pedáltartó

Ezeken kívül persze kell majd még egy csomó minden, de ezekkel már mehet a fényezőhöz az autó. Lassan kezd majd újra autó formát ölteni. Most nincs alatta futómű, így kerekek sem. Ezeket szintén homkolták, így azok is fényezve lesznek. Szigorúan vajszínűre.
 

Szóval: stay tuned, to be continued!

A bejegyzés trackback címe:

https://otkilos.blog.hu/api/trackback/id/tr71996930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása