Most hétvégére jósorsom úgy hozta, hogy elhúzok az "hülye angolok" földjére, nevezetesen Londonba. Ezért, mivel a kis ötkilós levedlette festék ruháját, és holnap elkerül a fényezőhöz, aki egy alapozó réteggel látja el őt, gondoltam utazás előtt összefogalolom, hogy hol is tart a projekt.
Nos, mint mondottam volt, a festék és minden egyéb szutyok, eltávozott az ő kicsike kis testéről, és maradt a pőre vas. Így fémtisztán egyébként, ha hunyorítok és félhomáj van, guggolásból hirtelen felállva és ránézve, na szóval ekkor kicsit, de tényleg csak csöppet hasonlít a legendás silver arrow-ra. Eme műveletet egyébiránt a Matt-Fény GMK végezte rajta, korrektek voltak, ajánlom őket. (Az eleje, és még néhány rész, azért maradt festékes, mert cserélve lesznek, de mindjárt kitérek erre is) Nos, a főnök elmondása szerint ott álltában többen tettek neki vételi ajánlatot a kishátizsákra, ami azért nem olyan rossz jel. Első blikkre egy részt találtam, ami biza elfogyott az eltelt 40 év alatt. Nevezetesen a hátsó ablakkeret alját. Ott is egy minimális méretben. Eme szépségtapasz eltüntetése már Billinger Barna feladata lesz.
Máshol nincs lényegi korrozió. Pedig állítólag ők is kezeltek már olyan autót, ami elfogyott a beavatkozás végére. Mázlim van. Ma megjött ausztriából egy belső homlokfal is, így az elejéhez szinte minden beszerzésre került.
No, akkor jöjjön egy rövid short list, kik is nem jutottak tovább:
- első homlokfal (nem homológ, más évjárathoz tartozik, csere)
- első belső homlokfal
- jobb első külső dob
- jobb és bal belső dob (még1x thx BeZiL!)
- jobb oldali küszöb
- jobb első sárvédő
És akiknél még rezeg a léc:
- jobb és balodali hátsó sárvédő (már javítva voltak, valszeg. csere)
- padlólemezek (szintén)
- esetleg pedáltartó
Ezeken kívül persze kell majd még egy csomó minden, de ezekkel már mehet a fényezőhöz az autó. Lassan kezd majd újra autó formát ölteni. Most nincs alatta futómű, így kerekek sem. Ezeket szintén homkolták, így azok is fényezve lesznek. Szigorúan vajszínűre.
Szóval: stay tuned, to be continued!