kövess a twitteren!

ötkilós

Egy 1969-es Fiat 500-as újjászületése és egyéb dolgok.

Friss topikok

  • GrandeChino20: Szia, mi lett az autóval? Megvan még? Újul? (2022.06.20. 17:43) This is a beginning of ...
  • petrol pet: Kedves történet. A zöld gép nagy klasszikus, ez a képen szereplő épp az én példányom. Ennek is jó ... (2016.11.09. 15:47) A pedállal hajtott autó esete
  • SuperBKV: Hát igen a new generation elég jó, mivel nincs benne koffein, nincs az a kesernyés utóíz. (2013.03.23. 20:36) A test kerozinja avagy a nagy energiaital teszt!
  • Zasztis: Szia! Először is gratulálok a kis 500-ashoz! Érdeklődnék, hogy a visszapillantó tükör pontosan mel... (2010.03.10. 17:49) A mázli faktor!
  • sz_: Megkóstoltam a Cserpes áfonyás joghurtját, de nem voltam elájulva tőle. Nálam továbbra is a Landli... (2009.11.03. 22:19) A földi lét örömei

Az dolgoknak menetéről

2009.03.24. 06:46 - Luigicar

Címkék: veterán pénz tóth gábor doblemez fiat 500 felújítás

No, hát most már tényleg tisztul a kép. (nem úgy mint a szociknál Gyurcsány utódlása körül) Mint kiderült, azért van néhány plusz lemezdarab, ami nem akarja tovább folytatni a pályafutását karosszéria elemként, és mint ilyen, övön aluli ütést visz be a bankszámlámnak.

Azonban amíg boxban mélyütésért megint a bíró, addig itt önként és dalolva tartottam oda érzékenyebbik felemet, és adtam fel a rendelést a hiányzó pléhdarabokra. Ilyen a két hátsó sárvédő, a bal első külső dob és sárvédő, (ezek ma érkeztek) illetve a pedáltartó is (ez utóbbi aus Österreich von Robert Prokschi). A menetrendbe illeszkedik a két padlólemez cseréje is, melyeket a héten várok, hogy megérkezzenek. Ha ezek megjönnek, akkor gyakorlatilag nem nagyon marad mit kicserélni az autón... Na jó, azért lenne még mit. Pl. ami gondot jelent, hogy bal oldali ajtó alja erősen perforált, így amennyiben lehet, ki kellene cserélni. Viszont 56e forintot nem akarok egy új ajtóért adni. Tehát akinek van egy felesleges ilyen darabja, az kérem jelezze!

Alakul a motor is. A múlt héten beszéltem Tóth Gabival, aki miután megbontotta a motort, javasolta, hogy cseréjük ki a vezérműtengelyt, a vezérműláncot, és gyűrűzzük meg a motort, ja és cseréljük ki a csapágyakat. Pedig hallásra, és működésre csak a lánc volt biztos. Hát  itt tartunk. Eddig a karosszéria kezd összeállni, és remélhetőleg megjön a jó idő, és vele együtt a kedvem is, hogy a meglévő és visszaszerelésre kerülő elemeket újszerűvé varázsoljam. Az egyik ilyen projekt lesz a műszeregység felújítása. A napvédő részén eléggé lekopott róla a festék. Ezt pótolni kellene valahogy, de ötletem még nem sok van rá. Lassan el kell kezdenem azokat az apró alkatrész rendeléseket, amik kellenek majd a végszerelésnél. Ezek listája elég hosszú, így most nem kezdek bele. Apránként úgyis látni fogjátok. Azt gondolom, hogy globalice most kezdődik a dolog orális része, nevezetesen szájjal fogom kielégíteni néhányszor a sorsot, vagyis nyílt és egyenes magyar fogalmazással szopni fogok néhány dologgal... Hiszen eddig többször olyan orbitális nagy mázlim volt (pl. doblemez), hogy ennek lassan, de biztosan vége fog szakadni. Bár, ahogy művelt német mondja: Who knows?

A bejegyzés trackback címe:

https://otkilos.blog.hu/api/trackback/id/tr471020391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása