kövess a twitteren!

ötkilós

Egy 1969-es Fiat 500-as újjászületése és egyéb dolgok.

Friss topikok

  • GrandeChino20: Szia, mi lett az autóval? Megvan még? Újul? (2022.06.20. 17:43) This is a beginning of ...
  • petrol pet: Kedves történet. A zöld gép nagy klasszikus, ez a képen szereplő épp az én példányom. Ennek is jó ... (2016.11.09. 15:47) A pedállal hajtott autó esete
  • SuperBKV: Hát igen a new generation elég jó, mivel nincs benne koffein, nincs az a kesernyés utóíz. (2013.03.23. 20:36) A test kerozinja avagy a nagy energiaital teszt!
  • Zasztis: Szia! Először is gratulálok a kis 500-ashoz! Érdeklődnék, hogy a visszapillantó tükör pontosan mel... (2010.03.10. 17:49) A mázli faktor!
  • sz_: Megkóstoltam a Cserpes áfonyás joghurtját, de nem voltam elájulva tőle. Nálam továbbra is a Landli... (2009.11.03. 22:19) A földi lét örömei

A földi lét örömei

2009.11.03. 16:43 - Luigicar

Címkék: ötkilós

A minap azon gondolkoztam, miközben a többi "jómunkásember" kényszerű és kevésbé örömteli társaságát élveztem a "tömeg" (sic!), közösségi közlekedés jóvoltából, hogy kár, hogy azokból a régi jó dolgokból semmi sem maradt. Aztán tovább gondolkodtam két nekem feszülő méretes hátsó rész között, és rá kellett jönnöm, hogy nem így van.

Hiszen van nekünk Tisza sport cipőnk, meg Sport szeletünk, (még akkor is ha nem nálunk készül) és bizony újra kezdenek visszatérni a mindennapi táplálékláncba a régi jó dolgok is. Most furcsán fog hangzani, de nekem például régi mániám a régi zacskós tej. Na, nem azért mert, szeretem ha a macskák hazáig követnek, a fenét! Csupán azért, mert abból a tejből még lehetett különösebb laca-faca nélkül aludt tejet készíteni. Az ember a savanyú tejet kint hagyta 1-2 napig, az meg tette a dolgát, és "megaludt". Egy ideje ilyen tejek nincsenek. Pedig lelkesen végzem minden "szuper" tejen a tesztet, de a végeredmény nyomokban sem az, amit szeretnék. Aztán a minap, midőn megsavanyodott (már ez is eredmény, hogy nem keseredett!) a Cserpes Sajtműhely által készített tej, gondoltam egy próbát megér! És láss csodát! Yesss! Az eredmény a régi időket idéző aludt tej lett. Tehát Cserpes Sajtműhely=MENŐ! 

De lássuk csak, mi is van még itt. Nem oly rég fedeztünk fel egy péket Szentendrén, aki Pismány városrészben él és dolgozik. No, ő olyan kenyeret süt, ami szépen öregszik, szárad, szikkad. Nem is csoda. Hiszen bevallása szerint nem használ semmilyen adalékot. Ha épp nincs időm kimenni hozzá, akkor a Lipóti Pékséget szoktuk választani, a kenyerük nekik is hasonló. (Itt lehet kapni egyébként Cserpes termékeket is)
No, tehát Pismányi Pék és Lipóti Pékség=MENŐ!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://otkilos.blog.hu/api/trackback/id/tr111496169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sz_ 2009.11.03. 22:19:53

Megkóstoltam a Cserpes áfonyás joghurtját, de nem voltam elájulva tőle. Nálam továbbra is a Landliebe a nyerő, de sajnos itthon nem forgalmazza a FrieslandCampina :(
süti beállítások módosítása