kövess a twitteren!

ötkilós

Egy 1969-es Fiat 500-as újjászületése és egyéb dolgok.

Friss topikok

  • GrandeChino20: Szia, mi lett az autóval? Megvan még? Újul? (2022.06.20. 17:43) This is a beginning of ...
  • petrol pet: Kedves történet. A zöld gép nagy klasszikus, ez a képen szereplő épp az én példányom. Ennek is jó ... (2016.11.09. 15:47) A pedállal hajtott autó esete
  • SuperBKV: Hát igen a new generation elég jó, mivel nincs benne koffein, nincs az a kesernyés utóíz. (2013.03.23. 20:36) A test kerozinja avagy a nagy energiaital teszt!
  • Zasztis: Szia! Először is gratulálok a kis 500-ashoz! Érdeklődnék, hogy a visszapillantó tükör pontosan mel... (2010.03.10. 17:49) A mázli faktor!
  • sz_: Megkóstoltam a Cserpes áfonyás joghurtját, de nem voltam elájulva tőle. Nálam továbbra is a Landli... (2009.11.03. 22:19) A földi lét örömei

Kora reggeli átverős telefon

2009.02.28. 22:20 - Luigicar

Címkék: telefon pénz átverés 06202663710

Ma reggel 6 óra 20 perckor volt 2 nem fogadott hívásom. Mivel szombat van, így le volt némítva a mobilom, csak 8 után néztem rá. Nem ismertem a számot, így elkezdett idegesíteni, hogy ki volt az egymásután kétszer.

Próbáltam visszahívni, de először nem vették fel, majd kinyomott. Piszkálta a csőröm, hogy ki lehet az. Egy kis idő után újra megpróbáltam, és lőn megvilágosodás. Egy enyhén ákcentussal (nem külföldi, ha értitek mire gondolok) beszélő férfi előadott egy zavaros történetet. Miszerint egy magyar család van  most kint Bécsben, akik mit ad Isten, akarom mondani, hogy - hogy nem elvtársak, pont most mentek be a kórházba meglátogatni a nagyon beteg rokonukat. Igen ám, de a telefonjukat ennél az úriembernél hagyták, aki egyébként egy VW-Audi márkaszerviz tulajdonosa (sicc!). Azért voltak nála, mert elromlott az autójukban a termosztát. És hát bizony erre nem számítottak, és így kemény 260 km-re hazánktól nem tudnak sem haz

ajönni, sem kifizetni az autó javítását. Ad absurdum, még lehet, hogy temetésre kell majd nekik költeni. De nem is ez a lényeg. Pénz köll! Gyorsan! Van egy számlaszám, amire ha elutalom a pénzt, (200 EUR) akkor azt majd ők jól le tudják majd venni a kártyájukkal. Jaj, most veszem észre, nem is mondtam még, hogy ezek a szerencsétlen emberek engem ismernek csak széles e hazában, (és csak az én telefonszámom van meg nekik, ami egyébként titkos), akiről úgy gondolják segíteni tudok nekik, így az utolsó reményük is csak én vagyok. Ez rögtön jól esik az embernek szombat reggel, hogy pénzügyileg ennyire potensnek gondolják. Az mondjuk egy kicsit furcsa volt számomra, hogy én még nem hallottam róluk, de sebaj, most majd jól elmentem a számukat, és ha nekem kell majd segítség, már tudom kit fogok hívni. Addig is, én bízom az emberekben, és már küldöm is a kért összeget. 200 EUR nem a világ, nem igaz? Autós szakmában dolgozom, tudom, hogy a márkaszerviz drága dolog, hát még a Lajtán túl. Biztos, ami biztos: megadtam neki a platina American Express hitelkártyám számát és pin kódját. Hátha nem ér oda a pénz, vagy nehogy az ő kártyájukkal gond legyen.

Most komolyan: van, aki bedől egy ilyen telefonnak?? A szám egyébként, amiről hívtak: 06 20 266 3710 

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://otkilos.blog.hu/api/trackback/id/tr26972417

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Solar pv maintenance 2018.11.01. 01:08:39

Zászlóháborúba csomagolt diplomáciai botrány - hacsaknem

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TBALAZS · http://eloszto.blog.hu 2009.03.02. 00:09:35

Ez egy nagyon gyenge próbálkozás lehetet... Akit ezzel be tudnának etetni viszont megérdemelné a 200 eurót, de annak meg nincs bankszámlája, nah meg tuti, hogy nem tudna utalni sem:)

amanda32 2009.07.19. 20:42:08

Velem is ma megtörtént ez a hasonló eset, ugyanezen a telefonszámon. Vasárnap van, és délelőtt rámcsörgött kétszer. Visszahívtam, idegesített, hogy ki szórakozik. A szám ugyanaz volt: 06-20-266-3710.
Szóval felvette egy férfi, és közölte velem, hogy ez az ő telefonja és egy magyar házaspár keres engem telefonon, akiknek már nincs egység a telefonjukon. Kérdeztem tőle, hogy maga kicsoda? Azt mondta, hogy ő már elmondta, hogy egy magyar házaspár keres és két percig tartsam a kagylót. De nem tetszett ez az egész nekem, mert arrogáns volt és nem hagyott beszélni. Erre én letettem a telefont. Ezek szerint a fenti rizsával szerettek volna beetetni. Sokáig itt gondolkodtam, hogy vajon melyik ismerősöm kerülhetett bajba külföldön, mert folyton a "magyar" házaspár jutott eszembe. Most utána néztem a huszas számnak a tudakozóba, de nem jártam eredménnyel. Ezért kerestem rá a keresőbe a számra és ez a blog jött fel.
Hihetetlen milyen szemét világban élünk, hogy így próbálnak meg kicsikarni, ilyen lúzer módon az emberektől pénzt.
Remélem valaki feljelenti.
süti beállítások módosítása