kövess a twitteren!

ötkilós

Egy 1969-es Fiat 500-as újjászületése és egyéb dolgok.

Friss topikok

  • GrandeChino20: Szia, mi lett az autóval? Megvan még? Újul? (2022.06.20. 17:43) This is a beginning of ...
  • petrol pet: Kedves történet. A zöld gép nagy klasszikus, ez a képen szereplő épp az én példányom. Ennek is jó ... (2016.11.09. 15:47) A pedállal hajtott autó esete
  • SuperBKV: Hát igen a new generation elég jó, mivel nincs benne koffein, nincs az a kesernyés utóíz. (2013.03.23. 20:36) A test kerozinja avagy a nagy energiaital teszt!
  • Zasztis: Szia! Először is gratulálok a kis 500-ashoz! Érdeklődnék, hogy a visszapillantó tükör pontosan mel... (2010.03.10. 17:49) A mázli faktor!
  • sz_: Megkóstoltam a Cserpes áfonyás joghurtját, de nem voltam elájulva tőle. Nálam továbbra is a Landli... (2009.11.03. 22:19) A földi lét örömei

Fogytán tán?

2009.11.02. 16:26 - Luigicar

Címkék: küszöb ötkilós fiat 500 felújítás billinger barna

Jelen pillanatban a kis ötkilós abszolút a "jó munkához idő kell" stádiumban van. Viszont a napokban jártam Billinger Barna barátomnál, és megdöbbentő dolgot mutatott nekem.

Lebontotta a küszöböket, (jut eszembe kell egy balos küszöb is) és egy közelebbről meg nem nevezhető anyag hullott, mit hullott, zuhant ki belőlük. Maga az anyag leginkább egy ragasztóval kevert fémpor keverékhez hasonlít. Lehet, hogy gyárilag tömték tele ilyen anyaggal, hogy alacsonyabban legyen a csöppség súlypontja? Rejtély. Aki tud ilyesmiről, az rögvest jelentkezzen!

Más. A napokban nézegettem a hazai levetett autók piacának alfáját és omegáját, nevesül a használtauto.hu-t. Teljesen eltűntek róla kis 500-as szörnyek. Kicsit meg is lepődtem, mert épp egy donort keresnék, amiből ki lehet műteni az "A" oszlopot. Hát nincs. Ez azt jelentené, hogy kezdenek elfogyni a még megmenthető donorok? Mégis jó befektetést csináltam tavasszal.

A bejegyzés trackback címe:

https://otkilos.blog.hu/api/trackback/id/tr251493423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása